Timmen är tidig och basen är deep, hon viskar I'm not yours to keep så du vet

Rubriklåt: Cissi (Cecilia Lind) med den rimliga artisten Evert Mob, en batshit jävla låt alltså
 
Hallå från Sveriges tröttaste memm! Fan yall ska man byta namn till Memm? Ba klippa aet? Nä kanske inte va men ändå it has some vibes. Kanske. Men aja, igår var det dags att fira jul med Lilla! På distans dessvärre, men ändån. Vi babblade om lite allt möjligt först och sen lyssnade på hiphop för det ska man göra på julen (it's a thing) och jag har saknat att musik-gagga med min lillasyrra! Vi såg på spåret och gissade lagom dåligt på allt, och sen drack jag glyhvein och vi lyssnade på andra bangers så som rubriklåten. Så ska det va! Vi pratade också om sjuka roasts Stella läste upp från twitter och hade det bra.
 
Idag har jag verkligen bara sovit och varit en trött bäb. Så oklart varför för jag sov ordentligt inatt men det hjälpte inte tydligen. Det enda som har hänt är att vi har sett sista så mycket bättre! Så här kommer mina tankar:
-Nordman var faktiskt rätt bra, vem kunde ha anat! vevlyra <3 massa nyckelharpa <3
-Daniela är så cool <3 gillar hennes tolkning men jag kommer nog inte lyssna på den.
-Jonossi var så otroligt underwhelming. De tror de är så coola men så är det så basic.
-Albin gjorde kyss och det var helt okej, men alltså...originalet är det bästa sååå ja.
 
Det var ju inte så spännande, såååry. Men nu ska vi kanske baka midnattskladdkaka så det är ju kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0