What if you had it all, but nobody to call, maybe then you'd know me

Rubriklåt: Lonely med Justin Bieber, hans bästa låt! Onna ropade "neeeej!" när den kom upp men jag sjöng / joddlade "loo-oo-oo-oonely" för glatta livet
 
Hej från soffan som nu är helt klar! Skruvarna har anlänt och armstöden är fast! Wiiiii! Och jag är trött och det har hänt en massa så jag tänker fuska och bara berätta om igår. Då åkte jag till Onna och Kiti dök också upp. Vi hade en nice tid, skämtade och missförstod varandra om vartannat as we do och Kiti var överlycklig över att äta choklad. "nu gör jag sånt omvänt gnäll igen!" sa hon och exakt så gör hon. "jag mår braaaa!" på gnällröst, I love it. Hon gick till systemet och jag och Onna hade långa diskussioner om hennes terapi och annat seriöst, och när Kiti kom tillbaka åt vi korv med pommes och aioli. Det var så jääävla gott! Onnas aioli är alltid kingig. Jag och Kiti drack vin i mängder, vi frågade hennes konstiga vänner om de gillade cissi walin (det gjorde de inte), Emma Black hälsade på en stund och Kiti fixade sig under mycket ståhej för att gå ut. Gillar ändå att hon gick ut och jag och Onna somnade. Men alltså yall jag blev så full det var faktiskt obehagligt. Det gick liksom plötsligt över en gräns och jag funkade inte? Jag kunde inte formulera mig eller förstå vad jag läste på datorn och när jag skulle bädda förstod jag inte hur man bäddade ett påslakan. Jag kom på det och gjorde rätt sen vilket nästan var mer creepy. Jag och Onna har skämtat mycket om att alla psykologer och liknande ser mig som sååå intelligent och idag sa hon att jag borde säga "om du tycker att jag är så intelligent ska du se mig bädda en säng!" det ska jag fan säga. Jag är ganska dum i huvet. Så, hörs imorgon för min mysliga lördag! Det blev inte så långt idag inser jag nu men...aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0