Så de som vet de vet, hey

Rubriklåt: Dsvdv med Beri, en riktig banger jag lyssnat på en del lately
 
Hallå det är inte efter midnatt när jag bloggar! Ni borde vara i chock. Och det har varit chill och gosiga små dagar här hemma. Vi kör listinlägg tänker jag, så detta har hänt:
-Igår gjorde Stella potatissoppa som var: mycket god. Hon är en bra matlagare! Vi tittade också på mushmushmush och efter stängning, för vi älskar efter stängning! Våra faves är kvar <3
-Jag har tittat på mentalist och haft starka känslor, som nu precis när jag hoppade ut och ropade att det var mitt bästa avsnitt. It was!
-Vi har spelat in podddd! Jag var helt värdelös, men Stella var rolig så jag hoppas det blir överlevligt.
-Inatt skrev en person jag lowkey känner till mig och ville prata om system för att hen tror att hen har osdd. Seriöst detta var det finaste jag varit med om! Att någon tänker att jag är en trygg person att ta upp sånt med. Can not handle <3
-Jag har sovit på helt fruktansvärda tider. Det går inte så bra.
-Nu kom Stella in och sa "Emma, min älskling, skulle du vilja ha popcorn?" hon tyckte inte att detta var ett konstigt beteende. Det tycker jag.
-Så nu går jag upp och äter popcorn med min tjejbo.
-Vet ni vad? Jag älskar att bo här. Det ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0