We were two ships in the night, hellbent on trying to survive and capsized

Rubriklåt: Capsized med you + me, som jag citerade för tilda igår natt för vi är typ aldrig vakna samtidigt nu. Inte så att hon har ett rimligt dygn, men hon vaknar vid 04 när jag somnar. Så vi är two ships passing in the night. Hon kände igen låten lite kär blir man ju i henne
 
Hallå ni! Här ligger jag och lyssnar på gilmore guys och försöker att inte skratta högt för att väcka min tjejbo. Hon måste sova, vet ni varför? För hon råkade testa positivt för tönt-corona ikväll. Så då måste man supersova! Vi vaknade i rimlig tid imorse, men vi gjorde inte så mycket, utan bara goslade och hade det bra. Men sen åkte vi iväg! (vi visste inte att hon hade corona hon hade inte ens symptom när vi åkte I swear!)
 
Vi åkte till mariatorget och köpte bh till Stella på en cool butik med stora bh-storlekar som spelade regina spector och bright eyes och grejer. Då mår man ju! Sen gick vi till Stellas mamma och där var också Jack. Vi åt kyckling med potatismos och pratade om respons på texter, citron-situationer och otroligt starka citat som deras lillebror sagt. Vi skrattade otroligt mycket åt "vad vill du ha från affären?" "en färsk frukt från ica maxi!" fucking genialt. Och sen tittade vi på en massa teckningar och berättelser som Stella och Jack hade gjort! Vi skrattade åt hur mycket Stella hatade frågor, "orm-vampyrerna!" och att landa på jupiter i maklig takt (god forbid att man är hetsig ju!), och det var en otrolig samling teckningar. Mycket mysligt var det! Sen kom vi hem och fick veta att Stella har coronavirus och tittade på på spåret och åt popcorn. Jättemycket popcorn. Och nu ska jag sova, jag är faktiskt jättetr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0