Oh my love, I'm never gonna know for sure, you won't leave my side for a girl who's pure

Rubriklåt: Goldmine med I draw slow, en bluegrass-dänga vi hörde idag
 
Hallå från snart-sovande-emma! Det är som vanligt nowadays, men idag har jag gjort saker! ja, jag har varit hos onna, det kunde man gissa på bluegrassen eventuellt fast nä kanske inte. Där var jag i alla fall och vi pratade om terapi och skrattade en massa åt att hennes terapeut skickade en spontan grod-emogi till henne. Vi undrade varför och hon sa att hon tycker de är söta. Fucking ikon är hon! Det kanske inte låter så coolt men det tyckte vi okej. Onna jobbade, jag researchade lite till podden och skrev lite, vi åt god färdig-chokladmousse (jag var hype!) och sen berättade jag sagor om vad som hänt sen sist och vi skrek när vi insåg hur bra mina gamla låtar passade in i sagorna. Geni var jag när jag var ett låtskrivande barn.
 
Sen åkte vi hem till mig för att äta middag och hänga mer. Lite knäppt, men då åkte vi båda från våra hem och det behövde vi! Vi åt grillad kyckling och pommes och tsatsiki, som var fucking delikat för jag var jättehungrig, och lyssnade på stråklistan och hade det bra. Vi pratade mer om märkliga emogis, nu från Stellas förflutna, och skrattade och hade det bra (när jag inte fick veta sjuka saker för då blev jag upprörd). När Onna åkt hem researchade Stella en jävla massa och vi drack jul-te som vi fick av Jonas och kramades. Så ska det va! Och jag är jättetrött så jag ska slockna som ett jävla ljus nu, och superkrama min sovande tjejbo för hon är 1 gosedjur. Ska också krama an actual gosedjur för det är vi värda, att ha gosedjur alltså. Så, godnatt gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0