Jag skiter i din opinion, säljer inte min själ över nån miljon

Rubriklåt: Poppigt nog med en kille som jag legit inte orkar googla vad han heter, för Benjamin spelade den precis och it's a jam
 
Okej så jag hade ingen rubrik, men sen fick jag en, så the og rubrik var "den heliga carlos-treenigheten". Det ska jag berätta om ändå och Det var för att  Benjamin berättade en massa thrilling shit om en formel1-dude som hette Carlos. Han vann sitt första race igår någonsin! Och hans kusin heter Carlos och är hans manager och! hans pappa var världsmestare förut och heter...också Carlos! Tre carlos! Är ett stort fan av allihop.
 
Så som ni märker har Sara och Benjamin joinat stughänget. Och igår satt vi ute på altanen och åt lax med romsås, så jag mådde för fan perfekt! Vi lyssnade på konstig musik och pratade, och sen spelade vi konstiga frågespel. Det var riktigt bisarra frågor som gjorde att vi lärde oss slanguttryck vi inte ville lära oss, hur mycket mamma kunde om dansband och en massa annat. Alla var ungefär lika frustrerade över spelet så det var ändå kul. Myslig första ordentliga kvällen på resan.
 
Idag har vi tagit det jävligt lugnt. Vi körde en vända så Stella fick träna på sina grusvägsskills, och alltså alla ortnamn här är så batshit! Verkligen allt heter nåt med måla, tf is up with that? Det borde inte gå! Men vi har det bra och snart ska folket gå på tipsrunda. Det ska inte jag. Jag och Benjamin lyssnar på reggae och Sara ropar att vi ska göra mojitos nu. Det tycker jag låter eminent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0