Let me see you move like you come from Colombia

Rubriklåt: Hips don't lie med Shakira, en odödlig dänga som vi hörde igår men jag blev mobbad för jag gjorde tydligen "för dramatiska handrörelser". Eeeeh det går ju inte att göra till hips don't lie!
 
Hallå gänget jag fyller årar idag! 28 årar fyllar jag! Stora sajaaaaaa! Och jag har en nice fölsedag, men vi spolar såklart tillbaka till igår och då fick jag ju en drink som jag sa. Det var en konstig mangodrink men den var ganska god. Sen åt vi teriaki-kyckling som Sara och Benjamin hade gjort, vilket var mycket gott, och sen vare besservisser-speltime! Jag och pappa var ett kingigt lag och vann båda rundorna, men alla var bra och vi skrattade såklart åt hur ofokuserade vi var (mest jag och mamma) och otroligt random kunskap vi kunde komma på eller oftast då inte komma på. Efter bessandet spelade vi love letter, ett konstigt spel som är ganska kul och som jag av någon anledning har punktat upp så jag kan spela det. Jag och mamma försökte förstå varför de andra tänkte när de spelade (det skulle man göra men vi kan inte sånt) och varför vi aldrig fick nån priest. Det fanns 8 sorters kort men på hundra rundor fick vi ingen priest!
 
Idag åt alla frukost samtidigt, för det hade jag önskat mig, och vi fick presanger. Jag fick ett balkongbord! fast jag har obs inte fått det än, men jag kommer få. Yaaay! Och idag har vi drällt, folk har åkt båt i regnet och nu fixas det inför fölsefika med tillhörande quiz. Så ska man fan hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0