Alla här är spelare, rider beatet jag är seglare

Rubriklåt: Mitt i prick med l1na och jelassi, en banger jag lyssnade på precis
 
Hallå från tåget! Det är fucking iskallt här och jag svälter ihjäl. Det är ganska miserabelt men jag kommer fram om typ en timme och då ska jag få äta maaat hoppas jag. Men det är inte bara misär, för igår var jag hos onna. Då fick jag tillbaka min bettskena! Vad man mår av att inte behöva köpa en ny. Wtf nu står vi stilla igen? Var är vi nu? Jag fattar inget :( kanske alvesta men det känns lite sent för det? Inte vet väl jag. Anyway...vi åt pasta med baconsås (som blev extra supergod) och pratade om hur empatistörda vi var som barn och hur knäppt det är när barn berättar exakt vad de känner men vuxna aldrig lyssnar. De gör ju typ aldrig det! Sen la onna in en massa böcker på min hårddisk (äntligen!) och vi skrattade mycket åt att hon trodde att "du förtjänar det" med Myra gick "vi skulle bada i gurka" istället för "du skulle va the good guy". Hur fan badar man i gurka undrar jag? Ingen vet! När Onna gått och lagt sig kom Rakel, som bor hos henne tillfälligt när hennes lägenhet är i renoveringskaos (så sjukt att hon inte ska bo i blindhuset längre!) och vi pratade lite om hur man hanterar att bo i bostadsrätt (hon tycker att det känns för seriöst) och hur otroligt lite jag saknar us.
 
Jag lyssnade på en bra cirkelskiva (äntligen! det har inte varit lätt) och sen försökte jag sova, men det gick inte så bra. Jag tror jag har sovit en och en halv timme ungefär? Så det är inte lätt, men jag fick frukost och sen hoppades jag att jag skulle hinna köpa cola och mat till tåget för jag hade bra marginaler. Och thank fucking god att jag hade det, för det kom ingen ledsagare. De fixade en ny som kom springande, så jag hann med tåget, men hungrig är jag. Och trött. Men jag läser en jättemörk bok och det är...också mat! Eller nåt, jag vet väl inte. Men ja, det var allt, vi ses i Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0