Cocaine and drinking with your friends, you live in the dark boy I cannot pretend

Rubriklåt: Montero (call me by your name) med lil nas x, som vi supervibeade till igår
 
Hallå från midsommardagen! Det är så varmt det är helt sinnessjukt men vi har det ganska bra ändå. Vi sitter i soffan och låter fläkten fläkta våra arma kroppar och Lilla duschar. hon kan duscha kallt vilket jag tycker är coolt, det kan inte jag. Får panik av bara tanken lol. Nu kom hon ut och maoade som hon gör. Och igår var det ju balkongstekning som gällde! Vi lyssnade på good life såklart, drack bubbel och kacklade om allt möjligt. Vi sjöng vackert och switchade oktaver som kingar, tramsade och brände sönder oss såklart, framför allt jag. Men jag har typ inte ens ont idag så jag är: kingen.
 
Framåt kvällen lagade vi lax (Lilla stekte med mycket svordomar) och sen vare podd! Det blev en batshit podd kan jag lova, med otroliga mängder skratt och trams. Ni får ha överseende med vår crazyness. Sen chillade vi mer på balkongen, drack mängder med vin, lekte gissa fråga tänka med mycket svordomar (vi lärde oss att röv var mildare än balle, enligt lilla, sjuk i huvet är hon) och sen blev det lite kaos som det blir ibland. Men alla mår bra nu! Och alla fick sova ordentligt och idag är alla helt lealösa (utom jag typ) men snart kommer Onna hoppandes! Då blir det äkta sommargos! Jag ska bara mobilisera lite ork för att tömma diskmaskinen först, annars blire kaos överallt med disken jao. Så kan det va. Vi ses imorgon med mer somriga små updates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0