Höj upp volymen så högt att det blir äckligt

Rubriklåt: Höj volymen med lilla namo, en härlig banger från svordomslistan
 
Haj haj från onnas soffa! jag ska sova som en liten bäbi, men först ska jag blåga. På dagen chillade jag i solen på balkongen och hade ett bra litet life, men sen åkte jag hit för häng med Onna och Kiti. Vi åt kycklingpasta som var fakking amazing, lyssnade på svordomslistan med en massa dängor (men för mycket killar tyckte onna) och sen fick vi hennes eminenta chokladbollar. De är världsberömda hävdar hon. Kiti var kaos i sina gruppchatter, Onna hade nya upplevelser från sin lyssning av flashback forever (hon kämpar sig framåt, hon har hört handläggar-avsnittet nu!) och vi pladdrade på om trauma och sånt som vi gör. Det var så gosligt! Jag och kiti hängde lite när onna lagt sig och drack lite vin och sådär, som det ska va. och nu ligger jag här och läser och ska sova som sagt. Rip att jag kommer vakna halv sju imorgon, men också mysligt med en hemmajobbardag. Så, nu ska jag sova på riktigt, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0