I'll kiss you once for life, and kiss you twice for death, and hold you close for comfort wearing my best dress

Rubriklåt: My best dress med Florence + the machine, från veckans cirkel-hopkok och jag hör den i denna sekund också
 
Hej från Lund och "stora soffan"! Exakt en sån här soffa vill jag ha, men det är lide dyrt så får väl nöja maj. Och igår var jag ju inte så jävla munter va, men när jag kom hit fick jag stekt ägg och mackor så jag var inte svältig längre. Ja svältig är nu ett ord. Jag och pappa tittade lite på ett program om sjuka musikvideos och sen orkade jag inte sitta upp, så jag tog en fantastisk nap istället. Det var så att säga välbehövligt. Sen åt vi kokt fisk i mystisk sås som jag var beredd på att inte kunna äta, men sjukt nog kunde jag det, och såg ett program som ett gift komiker-par har, om just att leva ihop och sådär, och det var underhållande om än lite skrikigt. Vad gjorde jag sen? Läste ut min hemska bok (den slutade bra!), pratade med min tjeja och sov, tror jag.
 
Nä, idag är det väl inte så mycket att blåga om. Jag fick äggafrukost, jag sov från och till under förmiddagen, det skjuts kanoner utanför hela tiden för folk disputerar (de bor ju literally vid lundagård) och nyss fikade vi på goda brownies för så ska det vara här. Så det är lugnt och snällt här, och om en stund ska jag åka till osby för där ska man va. Jag kan avsluta med att jag idag, från väldigt anonym källa, fick höra att "40 % av alla på film är hbtq." eeeeh jag vill också se de filmerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0