Tell me I'm a bad man, kick me like a stray, tell me I'm an angel, take this to my grave

Rubriklåt: House of wolves med my chemical romance, för idag var de i stockholm och det var så att säga a whole thing. Folk köade och hade sig, är myyycket glad att jag lät bli tbh
 
Hallå från natten! Jag sitter och läser en av många fosterböcker, för alltså jag är liiite för hooked. Snittar på en om dagen nu och lever life. Så ni kan väl gissa att inget händer i livet, och det stämmer. Stella kämpar med jobbet som jag skrev igår, och jag kämpar med...livet. Det mest intressanta som hänt är att vi fick en helt sinnessjuk mängd bananer från mathem igår. Vi sa fem bananer, de tog fem enorma klasar. Sååå allt vi äter kommer nu med a side of banana. Igår åt vi till exempel jordgubbar med grädde...och banan. Fast jag har inte ätit någon idag, kanske ska äta en natt-banan. Vi försöker komma på saker att göra med dem, men alla föreslår smoothies och det är ju inte kul! Men kanske ska köpa filmjölk och äta fil med russin och banan? Det är faktiskt en idé. Hej och välkomna till bananbloggen, som ersätter päronbloggen! Ändå valid. Men vad mer har jag att berätta? Inte mycket faktiskt. Jag har bara läst om olika barn och deras hemska liv, men det går bra för de flesta! Stella får sporadiska updates om alla barnar och försöker väl vara intresserad. Men ja, detta var ett litet hej helt enkelt, nu ska jag dricka lite vatten och kanske äta en natt-banan. #bananbloggen out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0