Vågor rullar in och jag är ute på helt fel kurs igen

Rubriklåt: Vågor rullar in med Sanna Carlstedt, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå och glad midsommar ungdomar! Jag nös precis så det dånade i hemmet, så kan det va. Och Lilla är här! Hon ligger på madrassen och är jättegullig och tittar på nån video om kattungar. Det gör hon rätt i. Stellabella researchar till podden och har det bra, och snart ska vi gå ut på balkongen och baka oss levande i solen för vi är legit sjuka in the head. Och på tal om sjuk in the head, när vi skulle hämta Lilla ringde hon och sa att hon hade åkt till Rissne istället. Ledisen hade lämnat henne på fel tåg. "Men vad fan, hörde du inte att de sa att tåget går till Julsta?" "jo! men jag litade på henne!" hur. h u r. Men ledisen räddade henne och hon kom fram som en liten bolleliboll. Så det var tur det! Vi kramades såklart och lyssnade på gosig musik och babblade om att jag inte gillar när saker händer i böcker, katter med söta / knasiga namn och en massa annat trams. Lilla gick och la sig och jag lyssnade på Conan Grays nya skiva som var seriöst the queerest shit. Jag och Henrik skrev exalterat om skivan och hur otroligt queer den är fast conan inte har pratat om sin queerhet. När är någon tillräckligt queer för att få ett avsnitt utan att ha sagt något undrar vi? Det är klurigt! Men sen sov även jag och idag har vi sovit, vilat, tittat på felix och haft det bra. Och nu är det nog dags att rycka upp oss för att ha ordentligt med sommartider! Såry för tråkiga inlägg lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0