Verkligheten verkar olika, men det verkar ändå som vi tänker lika

Rubriklåt: Nåt för dig med Ayla, från veckans cirkelskiva
 
Hallå från morgonen! Jag har verkligen ingen annan anledning att blåga än rubriksymetri, för jag är så jävla captivating don't you know, men jag ska försöka vara lite intressant innan jag drar på festivaaaal. Så, igår var en dag, vad hände då? Till exempel att jag gick och tog foto på mig till dumma färdis-ansökan från the pits of hell. Men nu kommer det gå bra I just know it! skoja I know nothing. Vi gick sen och köpte sallad, mamma och jag, men jag kunde inte äta min sallad för de hade legit hällt drivor med parmesan på den. Serri den var överallllt! :( hatbrott anser jag. Sen satt jag och skrev, åt wienerbröd från willys (satan vad goda de är!) och peppade mamma i tårtgörande, och på kvällen var hon och pappa på studentfesten med sagda tårtor. Så jag var själv! Jag lyssnade ikapp på lite poddar, researchade till podden (Stella har knappt tid så jag gjorde lite basics åt henne), läste en till fosterhemsbok (vill skriva fosterbok hela tiden och det är ju...en annan typ av bok...) och pratade med min tjeja om hur orimligt hennes jobb är (höll på att tappa det), hur vi ska fira vår treårsdag imorgon och lite sånt. Och ja vet ni vad, det är det som har hänt. Så nu jävlar blir det festivaaaaal! Ses på tåget imorgon förmodligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0