Hela den här jorden är ditt lekrum, jag ska ge dig hela universum

Rubriklåt: Simone med Silvana Imam, för idag har jag träffat en bebbe och det är en bebbelåt!
 
Hallå hej! Igår blågade jag inte, men då hände inte jättemycket heller. Men Stella kom hiiit! Så glad jag bleeev för jag älskar hennne! tönt är jag. Vi lyssnade på nya flashback med stor pasion och sen testade Stella att köra mammas och pappas bil, alltså automatare. Det gick ganska bra till slut och hon fick backa och parkera en massa. Plötsligt när vi körde sa pappa "jag undrar om Håkan har några koner?" Vi skrattade mycket åt för ja det kan man ju undra. Fast det var väl rimligt I guess, för koner är bra när man ska backa tydligen.
 
Idag har jag varit i malmö och träffat Marie! För första gången på två år! Och en liten bebbe dessutom! Eller ganska stor, hon kunde gå nästan själv och allt ju! Och skramla och banka med saker och skrika och babbla och vara söt såklart! <3 jag blev såklart ytterst betagen. Men Marie var också okej, haha. Nä det var snarare jättefint att ses igen och prata och skratta och minnas en massa grejer. Vi åt choklad med nötter och skrattade åt "oj du är ju nötallergiker!" "ja nu kommer jag dö!" på bred skånska. Det var knäppt och väldigt roligt! Sen kom jag hem och vi åt varma mackor, tittade på en massa alla mot alla och tramsade. Stella skrattade mer än vad jag någonsin sett henne skratta, och när vi till slut fick veta vad det var om...var det om någon manet. Det var inte så kul. Men jag blir så glad när Stella är glad! Hon är så mjuk och glad och knäpp och det bästa som finns. Förutom kanske bebisar. De är också väldigt knäppa och mjuka och fina och bäst. Okej vad är det med mig? Det är vår, så blir det ibland. Ses imorgon, kanske lika hypad då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0