Vem är petsons snöflinga?

Hallå från balkongen! Jodå, jag sitter på mina föräldrars balkong och har suttit här i flera timmar i solen. Nu börjar det dock bli kallt, så ska gå in när bloggandet är överstökat. Men igår när jag kom fram möttes jag av Olle, som sa "jag och mamma rävås sprang till olika tåg, men jag hittade dig! jag vann!" Mamma skulle ta min väska och vi skulle dessutom behöva gå tre blinda med Olle utan henne, för osbys bästa team var också där! Så vi gick till meat och där åt vi (utan mamma) middag och babblade. Olle sa rubriken för att jag sa att Robert var en speciell snöflinga (för att han inte ville ha smör på brödet lol) och Olle trodde att jag sa rubriken...men det fattade inte vi, för han skrattade så mycket så vi hörde bara nåt om petson och fattade 0. Till sluuut kunde han fråga och vi bara eeeh va nej. Han kämpar på, men det går sällan bra. Men så jääävla kul att träffa honom igen! Vi skrattade åt namnet postgran / påskgran, pratade bröllop, uppdaterade varandra och pladdrade på. Mat åt vi också och god var den, och när de andra beställde kaffedrinkar (och äppelmust till Robert, då är det fan fest!) tog jag en white russian vilket ju var det godaste. Riktig euphoria-nostalgi ju!
 
Vi lämnade meat och jag gick hem med mamma, för hon kan ju bara komma och hämta mig var som helst för hon bor i stan sjukaste. Det visste inte Olle, stackars ändå. "va, har de sålt rävås-huset?" ja de har ju det. Vi kom hem och efter mycket om och men övertalade hon mig att vi skulle se notting hill. Så bra den är ändå! Jag tänkte på Henrik och Marie om vartannat, skrattade, åt popcorn och hade det så jävla bra. Sen skrev jag lite med Tilda och somnade sent, men har ändå varit pigg idag. Och idag har jag chillat och sen äntligen, äntligen vaxxat mig! det hände till slut! Och sen har jag suttit här ute och solat och fikat med mamma. Hon har bakat tre sorters kakor, för hon är mamma så att säga. Jag har hittills smakat två av dem. Och snart ska jag förhoppningsvis på konsert fuck yeah! Älskar att vara hääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0