But when it's right it's like a movie, standing still but still you move me

Rubriklåt: Lika a movie med cam, en så jävla fin och vårig låt som jag lyssnar på i denna sekund
 
Hallå från balkongsolen! Det är sådär lagom vårvarmt så man inte avlider men kan njuta av solen och då mår man ju. Stella är på jobbet, men kommer säkert hem ganska snart tror (hoppas) jag, och jag sitter i solen och känner att livet är bättre än man tror att det ska vara. Fast satan vad jag behöver duscha. Och byta kläder. Tur att jag inte ska nånstans (skoja jag hade aldrig någonsin gott ut såhär jag lovar). Jag har inte jättemycket att berätta, för det var ju nyss jag blågade, men jag kände ändå för det. Och igår åt vi ju middag, korv med bröd som vi ofta gör (vi älskar korv med bröd har ni märkt det) och tittade på dokumentären om fyre festival. Jag hade bara hört talas om det lite kort, så jag hade 0 koll, till exempel på att det faktiskt blev av och hur chaotic det var. Vi blev stora fans av den uppgivne projektledaren Andy och alla sassy influencers som var där, och sen åt vi hundra liter chokladpudding för vi hade kvar sen skogis var här. Drömmen! Vi lyssnade på onsdagens färdigklippta homohits, som var kul och dessutom har riktigt sick musik-klipp (att ge Onna lite intron att jobba med är alltid värt det!) och sen sov vi som stenar.
 
Stella gick ju upp tidigt och åkte till jåbet, men jag har sovit en massssa och sen mest ätit och suttit här ute i solen. Jag vill bo på den här balkongen tack och hej. Det är det bästa som hänt i år att det gick att få upp nätet. Eller ja det går typ, vi får tyvärr fixa till det lite hela tiden så det är lite problematiskt. Vi får komma på en bättre lösning. Men ja, det var allt för idag, vi ses igen imorgon...när det säkert inte heller har hänt nåt lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0