Det är nånting med kullersten, de här gatorna du går på

Rubriklåt: Kullersten med Magda Andersson, typ min favoritlåt just nu och dessutom har Henrik pratat mycket om den känslan nu när hen är i gbg, fuck hens ex jag hatar henne
 
Hallå hej, det är mitt i nattjäveln och jag bloggar på autopilot från Onnas soffa. Jag ska sova sen så jag åtminstone får fem timmars sömn det vore väldigt coolt av mig. Men det har varit mysligt här idag, till exempel för att Onna gjorde sin tacopaj! Hon är paj-queen vilket är coolt för det är Stellabella också. Vi lyssnade på en massa bokar och pratade om fosterhemssystemen i olika länder, att vi är riktigt jävla otrevliga (det måste man få va!), att jag var pro på att skriva när jag var elva (det var jag inte men för min ålder I guess) och sånt. Kiti dök upp och vi åt kakor och pratade om sex för bekräftelse, att man tydligen kan ha bekanta (sjukt), Astrid Lindgren, olika sorters ångest, knark och annat jox. Det var en bra kväll, men alltså herrrrrregud this head is so switchy. Tänk att ba veta vem man är, det vore ju kul. Eller att sova innan 3. Men jag ska åtminstone försöka med det, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0