Do you hate yourself well that's all right, do you love yourself well thats all right

Rubriklåt: The funeral med Yungblud, en otrolig banger och kanske en ledtråd vem vet
 
Hallå gullunglar! Här sitter jag och samlar kraft för att åka in till stan woop. Och vad mysligt vi har det! Efter blogget igår vilade vi och lyssnade på mer mord, och sen gick vi upp och Stella bakade sina amazing chokladkakor. De är så gooooda! Jag åt av dem nyss så can confirm. Jag och Henrik babblade på om vilka byxor vi gillar och inte gillar ("det här är inte så intressant..." "joooo!") och sen fixade vi (mest hen) lasagne och lyssnade på kickass låtar. Lasagnen blev jättegod och vi tittade på vintergatan och kände många queera känslor såklart. Det är väldigt mysligt med vintergatan och också att få tolka alla superqueert utan att någon stör sig på det.
 
Sen åt vi kakorna och kvällens huvudattraktion började: vi skulle se juno! Det är relevant för nästa veckas homohits och jag hade inte sett den, så det var dags. Jag fick många känslor (ibland lycka, ibland förvirring lol), vi pratade om konstiga människor från vårt förflutna och allt var så himla bra. Så plötsligt var klockan halv ett och Stella skulle jobba, woopsydaisy. Men det var riktigt bra liv och idag har jag och Henrik sovit och Stella jobbat, och sen har vi tittat mer på vintergatan och snart ska jag och Henrik åka in till stan. Här ska det kollas på fina grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0