Du sa "honung handlar väl om mig" jag sa inget, men här är en låt om dig

Rubriklåt: Avtryck med Annika Norlin, som vi lyssnade på och hyllade igår
 
Hallå blågen, här sitter vi i solen och lyssnar på folkpunk som man bör. Det är barn utanför som barnar vilket är: gulligt. Mindre gulligt är att jag har en svart klänning så solen gör jätteont på mig! Taskigt! Men jag ska blåga om igår, och då åkte ju jag och Henrik på utflyyykt! Vi kollade i en massa affärer på till exempel en massa bandtröjor och pins och things and stuff. Vi köpte hårfärg som fan, letade oss fram genom staden, tittade på konstiga plagg vi inte förstod, hittade sjuka saker (en slips med bubbelglas och flaskor på hallå!) och Henrik fick se cowboyboots-affären och vara i den lesbiska himlen. Det var seriöst amazing. Vi drack chai på espresso house och jag vrålade om hens ex som jag ofta gör ("jag vill åka till hennes stad och gå efter henne och prata om hur sämst hon är!" okej Emma), och sen åkte vi hem helt utmattade.
 
Väl hemma väntade en Stella i kris, för hennes telefon har totalt fuckat ur. Hon försöker få en ny i detta nu men det går tydligen sådär (hon har den via sitt jobb). Men vi åt pizza och tittade på alla mot alla och hade det bra, och på kvällen lyssnade jag och Henrik på Annika Norlin och nej vänta just det vi poddade! Det blev ungefär lika kaotisk podd som mitt inlägg nu lol, men också en bra podd hoppas jag. Och sen sov vi, och idag har vi mest typ ätit kräm och pratat om queera artister och solat trots svart klänning. Och nu är Henrik och hämtar Sack vid tunnelbanan, så nu blire annan typ av häng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0