For all the things that you're alive to feel, just let the pain remind you hearts can heal

Rubriklåt: Hate to see your heart break med paramore, för vi lyssnade på dem igår och det var livet
 
Hallå hej! Jag ligger i sängen och samlar kraft inför dagens läskiga äventyr. De kommer bli oerhört läskiga tror jag men också mysliga. Och igår var en så braaa kväll! Efter blogget gick jag och la mig ett tag och både jag och Henrik tog en oerhört lång nap. Stella sov inte för hon är töntig, men vi sov för tre. Och efter sovet lyssnade vi på paramore och åt äggmackor, för äggmackor rules. Vi pratade och pågick och sen såg vi några avsnitt av tillbaka till vintergatan, för det måste man ju! Vi funderade över varför de åker taxi till kollo, jag relaterade till Glen som jag ofta gör, vi konstaterade att Mira är feminist icon och Henrik (i serien) är teleskop-ord-icon vilket är coolare och alltså vi älskar vintergatan.
 
Sen gick Stella för att researcha och jag och Henrik lyssnade på musik och pladdrade. Vi skrattade jättemycket åt att "vi gillar saker, men inte alla saker, vi har så många saker gemensamt!" och hens olika sätt att hitta mönster som "musiker heter Emil och Johan" och "Folk som heter Simon är stoners". Hen hade typ ett exempel på dessa grejor. Men det var så mysligt att superskratta! Cigg röktes på balkongen (älskade balkongen) och mycket musikprat hände, och sen sov vi. Jättejävlalänge. Så idag har vi bara typ ätit kräm och sånt. Men snart händer grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0