För jag dör om inget ändras, nånting måste hända

Rubriklåt: Nånting måste hända med Nadja Evelina, från veckans cirkel-hopkok och också en riktigt bra låt
 
Hallå från balkongsolen! Den här klänningen är alldeles för varm för solen egentligen, men jag älskar solen så jag inte bry. Oooch Henrik är här! Hen ligger på sin madrass och vilar nu, vilket är bra för hen hade svårt att slutföra meningar nyss. Sov Henrik challenge. Men jag börjar väl från början och efter blogget igår åkte vi till stan och träffade Onna. Stella blev tyvärr supertriggad, så det blev svårt, men vi tog oss till rätt ställe ändå nämligen caféet i gallerian som jag var på med mamma och pappa. Jag ville ju visa deras kolapaj för Onna! Och det visade sig att de hade hallonsoda! Hon var väldigt nöjd och då blir jag också glad. Vi pratade om poddar (hon har börjat lyssna på flashback och vi är ju nya patreons på vad blir det för mord så det är mycket), "brukscaféer" som ändå har lite standard, all musik som skulle komma och en massa annat, men sen åkte vi hem igen och var jättetrötta, särskilt triggla :( min stackars bäbi! Men vi åt korv (ja, igen) och pågick, och sen väntade jag bara till midnatt. För då var det florence-tid! Vi spelade låtarna på momangen och jag hade många känslor. Jag kan inte på något sätt sammanfatta känslorna än, men jag tror att de är positiva. Får djuplyssna igen idag. Ester stör mig nu för övrigt.
 
Vi sov och sen idag kom Henrik! Hen fick kräm direkt, för kräm är viktigt, och sen har vi kacklat om Miley Cyrus, folk som är ocanselbara och annat, och nu är det soltime och snart sängtime för jag är trött. Men alltså så mycket musik som kom idag! Till exempel hurula, klara & jag, Ida Wiklund, Myra Granberg och fucking my chemical romance har släppt nytt. Allt är inte bra, men liksom rip mig ändå! Så många känslor! Och det är det som har hänt, vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0