Hoppas att vad som än händer blir ditt sämsta lite sämre

Rubriklåt: Du förtjänar det med Myra Granberg, en jävla banger som vi har rellat till mycket nu haha
 
Hallå från memma mitt på dagen! Sjukt va, men vi ska iväg snart på enormt mycket äventyr så det är rimligt. Och jag vill vara helt i fas med blåget innan det drar igång, så jag ämnar blåga om min gårdagskväll som var riktigt bra. Vi åt vego-nuggets och bollar och sen såg vi comedy queen! Det är en filmatisering av en jenny jägerfeld-bok, så ja det har gjorts två såna i år redan och det är ju lite sjukt...men alltså den var så braaa! Vi fick jättemånga känslor och skådespelet var så bra och också det sjukaste: det var med att bästa vännen spelade banjoooo! Fucking banjo! Jag vill göra en banjo-tatuering kände jag.
 
Sen skulle vi väl ha sovit, men vi satt uppe och babblade och hade så jävla kul. Henrik läste gamla namn från tidigt 1900-tal och vi dömde ut de flesta namn och skrattade så mycket åt vad folk hette och framför allt att tjejorna hade fancy namn medan killarna hette typ olof olofsson eller Anders Allan Andersson (hans initialer är aaa! det är bara ett rop på hjälp!). Stella bidrog med knäppigheter från tumblr, jag bidrog med sång till en massa bra låtar och Sherlock bidrog med eminent gos, så det var fan en perfekt kväll med så mycket skratt. En av höjdpunkterna var att Henrik slätade över något jag tyckte verkade jobbigt med "äsch, hon dog säkert ung" så det var starkt. Och nu ska vi snart gå, vet ni varför? Fööör idag är det lesbisk festivaaaal! Och Thåström-konsert! Allt på samma dag! Rip mig imorgon men det kommer bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0