Jag är ledsen att luftslottet fanns men inte höll

Rubriklåt: Spritdränkta med Agnes Matsdotter, för vi hörde den nyss
 
Hallå hej från mig och lilla! Hon är hääääär! Den ni! Hon hälsar att hon lever sitt bästa liv. Och igår kom hon, efter att vi ätit kit-pizza och pågått här hemma. Vi öppnade bubblet och lyssnade på knäppa låtar i homohits-listan och babblade äntligen. Vi visade nya låtar för varandra, skrattade, djup-pratade lite, sjöng lite stämmor (Lilla-stämmor är de bästa som finns) och kattgosade en massa såklart. Det gör hon nu också lät det som men vet inte med vem. Vi gick i alla fall och la oss i rimlig tid, men ingen av oss sov så bra (förutom Stella men hon gick upp jättetidigt) så vi sov till tolv. Det hade vi så att säga inte tänkt, men vi hade det ändå bra och nu har vi ätit lunch och bara systerhängt allmänt. Fan i helvete vad jag har saknat den jävla ungen! Men hon sa igår att hon inte gillar florences röst. Förstår ni vilket svek detta är? Men jag får väl förlåta henne, för nu ska vi bannemig gå ut och sol-balkongen och lyssna på vår good life-lista och ha det ba! Ja, det heter ba, eller bja, eller babja. Nån gång ska jag blogga på bebbiska trots att exakt ingen vill. Det kommer hända. Men ja, detta var mest ett litet hej, ses imorgon när vi har solat gärnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0