Jag har väntat hela livet på nån, jag har väntat hela livet på nåt

Rubriklåt: Vänta med Laleh, en jättefin låt som vi hörde när vi åt kladdkaka igår
 
Hallå och hej från söndagens chillaste blobb! Sherlock är den minst chillaste, för hon flög just genom luften som en kanonkula as she does. Målet kan ha varit trädet eller sin mor i fåtöljen men det hördes inte riktigt. Men skit i det, för igår var ju...en dag. Vi (jag och Lilla) åkte till Onna, där vi möttes av att Kiti mådde så dåligt att ambulansen kom och hämtade henne. Det var...lite kaos om man säger, men allt är okej nu så ni vet.
 
Vi försökte återhämta oss från detta efter bästa förmåga och som tur var hade Onna bakat kladdkaka med thick chokladöverdrag och till den fanns det grädde och färska hallon. Då mååår man ju! Vi tryckte i oss denna och sen spelade vi, för Lilla skulle få lära känna Onnas nya eminenta piano. Vi började starkt med "balladen om en grillbit", aka den bästa låten lol, och sen blev det lite laleh, melissa horn och mina egna alster, till exempel min mest hittiga låt som aldrig släpptes. Den borde verkligen! Jag och Onna (mest hon) körde några av hennes bangers och sen var det middagstime. Lax och sötpotatispommes fixades och vi pladdrade om terapi, att känna sig som ett fejk-system (vilket man gör varje dag wooptidoo) och såklart en del trams. Vi åt denna mat med stor pasion såklart och efter det och lite skratt åt orimliga saker åkte jag hem. Och satan vad trött jag var! Jag höll på att lägga in kattbajs i kylen (hann stoppa mig) och kunde inte hitta till garderoben for shit. Tur att jag har sovit gärnet idag då, och sen vilat resten av dagen. Det behövde vi båda kände vi, Stellibelli och jag. Och nu lyssnar vi på mord och ska snart äta middag, så det är en bra tid. Vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0