Just thinking out loud but in the long run, don't trophy mean you think that he won?

Rubriklåt: Trophy med Sunny Sweeney, en knäpp och bra countrylåt jag hörde idag
 
Hallå hej, det är gräsänkma! fast Stella kommer hem från sina möhippe-äventyr alldeles strax. Tror jag. Jag hoppas det för vi ska äta middag ihop och jag är jättemegahungrig. Men jag är också långt efter i mitt bloggande, och i fredags efter blogget åkte vi till Kista och gjorde hundra ärenden. Till exempel köpa alkohol, köpa dyr medicin, äta middag och sånt man gör. Vi kom hem, tittade på finalen av alla mot alla (ursäkta vad ska vi göra nu tills de kommer tillbaka?) och läste och sånt, och sen sov vi (hon sov, jag pågick, sen gick hon och jag sov).
 
Igår var Stella alltså på möhippa och jag var här hemma. På dagen drällde jag mest (och blev traumatiserad av Ester som hade lämnat en present i köket i form av bajs...), men på kvällen hade jag och Lilla distansfest! Vi babblade om vad man kan och inte kan injicera (man borde inte injicera nånting ofc men bara for the sake of argument) och annat trams, lyssnade på varandras spellistor vilket resulterade i en massa 80-tal och äldre för mig och en massa post malone för henne, pratade om viktiga saker, drack många mängder vin och pågick helt enkelt. Fan vad jag saknar den här ungjäveln! Nästa vecka ska jag krama sönder henne! Men jag kom inte i säng förrän sent, som ni ser på inlägget härunder, så jag har mest sovit idag kan jag ju säga. Men snaaart kommer min tjeja hem, jag längtar! Töntigt: ja, absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0