Men vad som är sant och falskt är nu omöjligt att hålla isär

Rubriklåt: Vaggvisa med strula med Siri
 
Och så blev klockan 04. har ändå hållit dygnet under kontroll ett tag men nu pajade det. Så kan det gå.
Försöker väl på rätsida på...nånting. Inte för att det går mitt i natten.
Typ om jag är ett system alls eller om jag bara låtsas för att få ordning på kaoset i mitt huvud.
Det makar ju liksom ingen sense att jag ska vara det.
Och varför jag känner en sån samhörighet med ickebinära om jag nu är tjej.
För det är jag ju, typ?
Försöker jag bara hela tiden hitta nya saker att komma ut som?
Det verkar ju typ så?
Kan jag inte komma ut med en ny bok istället det vore ju bättre
seriöst hur ska jag överleva om jag inte kan skriva böcker längre? För det kan jag ju tydligen inte?
Lär mig hur man skriver en bok tack för jag har: glömt
tänk att liksom...få nåt gjort och få en inkomst
det vore ju också lite cosy men jag tror ju typ inte att det går?
Seriöst var fick jag min superkonstiga syn på pengar ifrån jag fattar inte? Liksom alla andra har fattat att man måste få in pengar men jag...förstår inte?
Det var bara några mini-tankar om jättestora saker från mig. Nu ska jag försöka sova. Stellas klocka ringer om två timmar sååå det blir kul. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0