Ni som skrattar er fram till det sjukt seriösa, ni som får folk att undra om ni borde få gå lösa

Rubriklåt: Inte vackrast i världen med Emil Jensen, en så otroligt bra jävla låt
 
Hallå från sommaren! Det blir kallt imorgon igen men idag mår man. Och vet ni vad, vi lyckades ta oss ut igår! Vi gick in till centrum och handlade en massa viktigt och hämtade ut mediciner like a boss. Och sen satt vi på torget och drack fanta och åt glass och tittade på alla söta barnar som barnade runt och åkte rullskridskor och höll på. "När sommarlovet börjar får vi komma hit mer och titta på barn", som min geni-flickvän sa. Hon har ju inte fel, men det lät lite hemskt.
 
Vi kom hem och lyssnade på ett helt sjukt mord (vi skrek i högan sky) och sen åt vi pasta och chillade. Och till slut kom Henrik hem från äventyren, med nytt coolt blått hår! Hen såg så jävla kingig ut (har jag hört)! Vi drack te och lyssnade på Emil Jensen och pratade en massa om medicinska trauman, gamla tweets och annat sånt vi pratar om, och sen sov vi...eller jag sov inte förrän 05. Väl kämpat Emma. Och idag firar vi, för det är ett år sen Henrik lämnade sitt superdåliga ex! Så vi gör allt hon hatade: lyssnar på taylor swift, äter oveganskt (jag åt köttbullar med stor pasion nyss), sover när vi vill, tar vår antidepp, fucking lever våra liv (hon hatade många saker). Men vi har också suttit i solen och ätit vindruvor och blivit superjävlavarma, så livet är magiskt! Och nu ska vi äta pannkakor, jag vet att ni vill ha mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0