Now it's him but it could've been you, tell me why it's him when it should've been you

Rubriklåt: Centerfold med P!nk, en otrolig banger som jag helt hade glömt men påmindes om både i söndags och igår
 
Hallå blågen! Nu ska jag berätta om min skogis-tid för er, det blir kul säkert. Igår efter blogget tog hon och jag oss iväg till Kista, för att uträtta diverse ärenden. Vi gick otroligt vilse i gallerian, men lyckades till slut hitta systemet och sen espresso house där vi tog en redig fika. Båda drack chailatte för chailatte är bäst och Skogis råkade få en polka-cheesecake vilket hon inte visste men hon blev mycket hype. Tur ändå. Vi pratade om folk som verkligen inte bryr sig om andras gränser och gnälliga amerikaner och sen handlade vi och tog oss hem. Där lagade Stella lax och vi andra drack bubbel och tramsade på dalmål och hade det bra. Och laxen var jättegod! Jag älskar lax ifall ni inte visste det.
 
Sen vare podd-dags! Stella gav oss trauma som hon alltid gör i sina prator och vi försökte hantera det mest. Och efter podden blev det pudding såklart! Som det ska vaaa! Och riktigt spännande öl som på riktigt smakade paj (det var meningen), och såklart kackel om både det ena och det tjugoandra. Och plötsligt insåg vi att det inte alls var konstigt att vi var trötta, för klockan var halv tolv. Smarta är vi. Och idag har vi chillat, Skogis åkte och vi har lyssnat på flashback (de ska ta uppehåll i en månad what's up with that!) och precis fick vi veta att Stella ska på jobbintervju imorgon! Iiiiiiiiii håll tummarna för min coola tjejbo! Nu tittar hon på ett hemskt avsnitt om dr phil och snart ska vi äta mat säkert. Ses imorgon eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0