Oh did I say too much, I'm so in my head when we're out of touch

Rubriklåt: I really like you med Carly Rae Jepsen, en solig låt från balkonghänget igår
 
Hallå gullunglar! Jag ligger i sängen och samlar kraft för att lämna huset, vilket kommer vara ansträngande. Men kul såklart, för vi ska hänga med onna. Men först ska jag blåga och vad bra jag och Lilla hade det! Vi satt i solen i flera timmar och lyssnade på musik och drack äppelöl och annat gott. Vi sjöng Diane över vidderna, pratade om både trams och djupa saker och bara njöööööt av solen. Jag älskar solen den är bäst av allt. Stella kom hem och var ledsen över saker på jobbet, men sjukt nog orkade hon ändå laga sin speciella stellakyckling och vad lycklig Lilla var! Hon kunde inte sluta tjata om hur god maten var och Stella fick känna sig maximalt uppskattad. Som hon ska!
 
Efter maten var det podd-time! Vi hade riktigt kul och tramsade oss genom podden, men det kommer bli en kul podd hoppas i alla fall jag. Och sen dracks det vin och vi pratade om riktigt jobbiga saker, som vi ofta gör. Lilla hävdar att jag är hennes bästa terapi, det tror jag inte är en så bra grej men...ändå. Vi gick och la oss vid 01 tror jag, så lite trötta är vi idag allesammen, men snart ska åtminstone jag och Lilla åka iväg. Det ska bli gosligt och det ska ni få höra om imorgon. Men det är inte sol idag :( det borde vara! Hoppas det är det nästa vecka. Det är sånt jag tänker på. Så, vi ses imorgon kära blågargäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0