Om det så tar tusen gånger ska jag hjälpa dig att lämna honom

Rubriklåt: lämna honom med melissa horn
 
Och ibland önskar jag att det var så enkelt. Det är inte enkelt, det är inte enkelt att ta sig ur en vidrig situation, men det är en situation. Det är inte det här. Det är ett mindset. Och det tar tusen gånger för det finns tusen män. mer än tusen. Det slutar aldrig. De haglar runt dig och du drar dem till dig för du kan. Din hjärna glitchar men din kropp kommer ihåg. Den du inte tar hand om för den är en sak. Och jag kan inte ens tänka på det. Hur du låter när du säger att du inte bryr dig. Det finns inget jag kan säga, inget du skulle lyssna på. Det är hopplöst. "Aldrig mer", säger du, "aldrig mer ligga med någon jag vill ligga med." och jag tror inte att du hör vad du själv säger. Du förstår inte att det är det värsta jag har hört i hela mitt liv. Ingenting har någonsin varit värre. Och du hör det inte ens. Du säger att du aldrig varit kär i någon du känt dig trygg med och inte förstår hur man kan vara det. Jag vill att min flickvän ska vara hemma nu så jag kan krama henne och gråta över var du har sagt. För hon älskar mig. Men det förstår du nog inte heller. Att jag vill somna bredvid henne i resten av mitt liv. Men jag vill också vara din syster i resten av mitt liv. Och jag vill inte att du ska behöva ha den här tonen. Den kalla. Jag vill att du ska må bra och det verkar vara för mycket. Men om det så tar tusen gånger ska jag hjälpa dig att lämna alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0