Vad vore livet utan kristen höger, hur skulle världen ens se ut?

Rubriklåt: Kallt regn som faller med Lars Winnerbäck, som vi har lyssnat på lite det senaste och det funkar också med delar av inlägget
 
Hallå hej! Nu var det en liten stund sen jag bräkte här, men det är ett okej liv. Det har inte hänt jättemycket i det, men till exempel detta:
-Vi har sett en dokumentär om convertion therapy och fått kääääänsloooor. Särskilt när en flata som hävdat att hon inte var flata längre och sen kom fram till att oh wait det är jag ju, gifte sig med sin fru. I en kyrka. Trots all skada religion hade gjort henne. Magical.
-Jag har sovit en massa i olika tider och därför pajat min rygg. Det var ändå längre sen.
-Vi har blivit patreons till vad blir det för mord! Bonusavsnitt galore! Det finns över hundra avsnitt att lyssna på <3
-Igår kom Stella hem från jobbet jättesent, så vi åt maxmat och kramades. Så ska det va.
-EB blev plötsligt jätteledsen och ingen fattade varför :( det var jätteläskigt. Men hon mår bättre nu (tror jag)!
Hmm, det var nog allt? Starkt content. Men jag ska göra saker de närmaste dagarna så det är tur för blågandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0