And if music was the food of love, I'd be a fat romantic slob

Rubriklåt: Substitute med Frank Turner, en otrolig låt
 
Haj från sängen! Jag ska slockna som ett ljus snart (ja jag tog i trä nu) och ska väl check in with yall. Jag har inte gjort ett skit sen sist lol. Har battlat mina urinvägar och oftast vunnit, gosat ovanligt mycket med min tjeja som är förkyld och extra klängig (om jag blir sjuk så jag inte kan åka till bryssel ska jag slå henne, men det känns verkligen inte så för hon har ganska få symptom och sådär) och researchat gärnet. Nästnästa avsnitt av homohits kommer bli sinnessjukt långt för jag har så otroligt mycket att berätta. Ska försöka keep it short. Ikväll har jag och Stellibelli lyssnat på Frank och ätit chokladpudding med grön grädde, för vi kunde inte göra det på halloween, så det var long overdue! Och satan i gatan vad gott det var. Och vi har mängder kvar! Som nästan blev förstört för Stella hade inte ställt in det i kylen. Som tur var såg jag det nu precis när jag gav kattorna kvällsis. Tänk om vi hade vaknat imorgon och behövt slänga puddingen! Det hade varit hemskt! Och det var not allt jag hade att säga? Tråkigt liv har jag, men ska försöka vara lite roligare snart. Typ lämna huset. That'd be cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0