I love you even when I don't

Rubriklåt: The hell of it is från nashville, för på tåg måste man ha country-rubriker faktsikt och det är en oväntad banger
 
Hallå från tåget! Vi lämnade precis Alvesta och jag är så jävla jävla hungrig. Jag hann inte handla nämligen. Seriöst jag måste komma på ett bättre sätt att äta på tåg än att hoppas hinna handla med valfri förvirrad ledsagare. Men jag vet inte hur :( klurigt liv. Och jag ska väl get yall up to speed om mitt lilla liv. Inte så att det har hänt en massa men vi hade det väldigt mysligt igår. Vi åt korv och makaroner (mmm mat...) och sen glass, pratade lagom mycket bebbiska och kramade Henrik massor för hen åkte hem. Det är dåligt tycker jag för hen är vår bebis och ska bo hos oss alltid tycker vi! Men jag och Stella hängde väl och sen sov hon och jag låg vaken, lyssnade på podd och drällde. Men till slut somnade jag och idag har jag packat, fixat, donat och pågått. Lund here I come! Jag ska fan träffa alla jag älskar och framför allt ska jag äta mat! Det är tyvärr det enda jag kan tänka på. Jag är väldigt spännande uppenbarligen. Vad kommer jag äntligen få äta? Det får ni veta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0