I wonder what would happen if I died, I hope all of my friends get drunk and high

Rubriklåt: Hate me med Miley Cyrus, som jag vibeade till igår bara
 
Hallå från soffbytet! Exakt nu kör soffbilen runt och letar efter oss med vår nya soffa. Spänningen stiger! Men igår var en myslig dag. Stella var lite krasslig så hon var hemma och vi drällde maximalt. Men jag gick ut faktiskt, för första gången på veckan lol. Vi gick till ica så det var inte så spektakulärt men då köpte vi julmust! Det var livet! Vi åt korv (igen...såklart) och sen var det ju på spåret-premiär! Vi var dåliga men i alla fall okej på resorna, pappas hatband var husband (bo kaspers orkester är det värsta pappa vet) och allt var mysligt. Och sen poddade vi! Ett tag sen nu vi poddade själva så det var kul och blev nog ett okej avsnitt hoppas jag.
 
Idag har projektet varit att få ut gamla soffan. Stella silvertejpade fast den på vår pirra (för hon är kingen) och sen tog vi oss ut i kylan med den. Katterna var helt förstörda över hur konstigt det var att soffan var borta, men nu börjar de lugna sig och biljäveln är fortfarande vilse in the hood. Jag börjar bli stressad yall. Men vi hoppas väl att mitt nästa inlägg är från nya soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0