Just grab my hand and don't ever drop it, my love

Rubriklåt: I know places med Taylor Swift, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå från sängen! Snart ska jag sova men ska först försöka få Stella att ha en lite bättre sovställning. Hon tar upp hela sängen och det är taskigt. Men det har varit en myslig dag idag. Henrik var på museum med sin kompis och Stella jobbade, så jag drällde och donade hemma och sen potterpratade jag med robert. Citatet för den här gången var hans uttalade om Lucius: "han verkar vara nån allsmäktig nisse men det är han ju inte!" nä det är fan sant. Vi hade många issues med boken men nu är vi klara med kammaren, prisoner here we come! Det ska bli kul och läskigt (pga emma black)! Sen kom gänget hem och vi åt korv med bröd, tittade på vintergatan och drällde. Jag researchade och sen när Stella sov lyssnade jag och Henrik på Emil Jensen och åt natt-kräm. väldigt viktigt bindesträck där för annars hade vi ätit nattkräm. Det hade varit äckligt och orimligt. Men nu ska jag sova som en bäb hoppas jag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0