Men hur jag än försöker glömma, har blivit dum i huvet, jag saknar dig jämt

Rubriklåt: Längst bak i publiken med Steget
 
Visst låter det som en mush-rubrik? Men naaaj, för här ska jag blåga om vår bästiga lördag! Vi färgade mitt hååår så det är jättelila och fint och det var så jävla mysligt. Också att håret mår typ bra fast vi blekte det what is this magic. Vi lyssnade på vår lista och vibeade och när Stella kom upp från sin nap fick hon ta över färgandet och Henrik stekte pannkakor åt oss. Det var jättedoooottt och alltså tänk att jag får ha det såhär bra? Truly blessed.
 
Sen åkte jag och Henrik in till stan för att se steget! Vi blev förvånade när nalen hade jättelång kö utanför sig, men tänkte väl aja och ställde oss i den. Till slut fick vi lyckligtvis veta att den var till paradise lost och sprang till en annan ingång där steget spelade. De hade inte börjat thank god. Och alltsåååå det var så fint! De började bara de två med baby baby baby, sen kom två stråktjejer in och de körde bara en gång till och sen kom resten av bandet inklusive en king-gitarrist som också körde pedal steel. De skämtade supermycket om paradise lost och vad depressed metal är, att Nils hade en egen lista på låtar inklusive total eclipse of the heart som han tyckte de skulle spela och en massa annat trams, och spelade och sjöng som jävla kingar och queenar. Jag fucking svävade över golvet av lycka <3 det var så braaaa! Och just det, på vägen dit såg vi otroligt queera kids och en av dem lät exaaaaaaaakt som Henrik! Sjukaste! Men vi åkte hem och typ tittade på vintergatan och åt chips, och sen har vi sovit och chillat och sovit mer. Ikväll åker Henrik hem och det är dåligt men också helt okej för imorgon åker jag till Lund visste ni det? Nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0