Minns du ballerinan dansa i sitt etui, hur hon aldrig vågade chansa på egen korriografi

Rubriklåt: Ballerinan med Sanna Carlstedt, som jag lyssnade på nyss mest
 
Hallå från hemma! Jag har landat i mitt lilla liv efter äventyret. Igår åkte vi hem och på tåget åt vi underbar asian express-lunch ("jag brukar inte gilla den här maten men det var precis som jag vill att det ska vara!" sa onna om det) och jag lyssnade på tack för insläpp och hade det bra. Sen kom jag hem och jag och Stella lyssnade på ett mord och kramades, åt korv (förvånande va) oooch sen hade hon köpt donuts! De var så goda! Visste ni att det finns donuts med choklad på och glurr (vaniljkräm om ni är plebs) i? det heter boston cream tydligen! Jag vill äta det varje dag! Det var såååå doootttt! Och sen har vi bara drällt, jag har sovit, Stella har jobbat, jag har tänkt på boken en massa mer (booooken!) och nu dricker jag lite vin och ska snart distanshänga med skogis. Så jag lever, allt är bra och imorgon ska jag lämna huset oklart hur det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0