Om han sjunger tillräckligt länge kan han lösa oljekrisen

Hallå från trötthetens borg! Eller ja stora soffan, men ändå. Mamma håller på och kastar saker på mig och tar saker från bakom min rygg. nu vill hon ta bort soffbordet så vi kan sova men vi dricker ju te! Det går ju inte har hon tänkt på det! Hon vill bara gå och lägga sig så det makar sense. Men ja, igår åkte jag till Osby! Äntligen! Jag och Robert navigerade oss hem från stationen och sen fixade Annoushka mat till oss. Vi åt och babblade och sen lyssnade vi på en massa musik från 2004 av oklar anledning. Rubriken sades av Robert om en riktigt oljig röst och när vi sen sa att vi inte visste att vi hade en oljekris sa han "nä det vet jag inte om vi har". Väl kämpat. Vi pratade om allt möjligt, åt choklad, skrattade och lekte sen en redig omgång gissa fråga tänka. Det var riktigt kul och svårt ofta, men oftast bara för att vi gick fel i frågorna. Men vi hade en riktigt bra kväll och alltså åh vad jag har saknat osby!
 
Idag vaknade jag och hade redig huvudvärk, men det blev bättre och vi åt frukost och pratade om hur störiga folk är som vi ofta gör. Jag åkte hem och kastade i mig potatismos och sen har jag sovit till och från ganska mycket. Skogis skulle kommit hit, men hon hade ångest så det fick bli vilotid för mig, och till slut kom Stella hit! Och hon hade bk-mat med sig! Jag var så hungrig så jag knappt kunde tänka, men alltså jag rekommenderar att vara hysteriskt hungrig ibland för att känna att man lever när man får äta sen. och får krama sin finaste tjej dessutom! Hon är gosligast och fixar med sitt poddmanus som en king. Men det var allt för idag mina små bollar, snart ska jag sova och så hörs vi imorgon efter min tur till operan och grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0