Sagor för barn som är vuxna nu

Rubriklåt: Pärlor med Kent, som vi lyssnade på idag och började prata om alla kents album och det blev en hel grej
 
Hallå vi är hemmaaaaa! Okej vi har varit hemma ett tag nu men aja. Och igår efter blogget åkte vi in till centralen och typ hängde där på espresso house för det kändes stelt att vara kvar hos Johanna. Så jag drack varm choklad och skrev bok! Som en ikon! Vi gick och väntade på vår buss och följde dramat med små fotbollskillar. En av dem hette Ebbe. Det kommer tillbaka sen. Men vi åkte buss till Alingsås och det är en taskig stad för jag ramlade ner från bussen på marken! Det var taskigt och dåligt! Men jag slog mig inte så jättehårt faktiskt. Tur det.
 
Vi åkte i alla fall tåg hem och jag läste harry potter och tog många anteckningar as I should. Och sen kom vi heeeem och sov! Vi sov så fucking mycket. Och just det Henrik följde med det kanske jag borde nämna. Vi sov först till typ tolv, gick upp och åt och drällde lite, och sen sov vi igen nån timme. Ikoner är vi. På kvällen åt vi kit-pizza och lyssnade på svenska dängor och nu har jag och Henrik mest spårat. Hen tindrar och vi skrattar åt töntar hen får upp, men det roligaste var när vi hade pratat om fotbollskillarna igår. Vi satt helt tysta en stund och sen säger hen "kan inte du byta namn till Ebbe?" nej det kan jag inte. Men nu är Ebbe en såkallad grej. Ska jag heta Ebbe tycker ni? Det kan bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0