Synicism isn't wisdom, it's a lazy way to say that you've been burned

Rubriklåt: Synicism med Nana Grisol, en fin folkpunk-låt som vi hörde när vi fixade mitt hår innan
 
Hallå nu ligger jag fett efter med blåget! Jag ska fixa det men jag tänker fuska och mest berätta om min fredag i detta inlägg. Det var sjukt länge sen jag fuskade faktiskt för jag har inte haft ett liv. Men i fredags sov vi länge såklart, och sen åkte vi in till stan för att träffa Henriks kompis Theo. Vi fikade på vetekatten vilket ungefär hela resten av Stockholm också gjorde, men det var ändå mysligt. Vi pratade om olika konstiga genders man kan ha (Theo sa att hans gender var "en tjej som är en kille" which is valid) och en massa annat random, och sen gick vi till den lesbiska affären med cowboyboots! Vi tittade såklart på fina saker där och sen köpte vi hårfärg till mig på en cool affär som hade många grejer som Stella borde ha.
 
Sen åkte vi hem och hade en chill kväll. Vi åt maxmat, tittade på vintergatan och Henrik ritade en massa random skit. Till slut ritade hen en butchbebbe! Det var en bebbe med skinnjacka och shorts och knogtatuering där det stod "wäää!" för bebbar säger wäää. Det sista var min idé. Henrik har för övrigt totalt tappat koncepten och pratar nu enbart bebbiska men en egen variant som jag tycker är ikonisk. Vi sov i alla fall sen och idag är det lördag, och det ska ni få höra massor mer om imorgon, men vi började dagen med så mycket bättre och därför ska ni få mina tankar!:
-Jag vill också slå sönder saker och koka saft! Nu var det ju olika grupper som gjorde det men ändå
-Alltså alla tolkningar var så tråååkiga. Seriöst somnade av tråk nästan. Men måns gjorde iaf en okej mer för varandra.
-Hur sjukt att en random folkpark gjorde så att alla dansband slutade med z? huuur sjukt?
-Man fick se klipp från tunaskoooolan! där har jag gått!
-Det var nog allt, för det hände typ inget, men nästa vecka! Darin sjunger what's the point! Det kommer bli wild!
Och med det sagt godnatt, vi hörs igen när jag vaknar typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0