Vi kan väl prata lite mer om Peter Jides skinkor

Rubriklåt: Politiskt med Emil Jensen, och jo det är ett riktigt citat! Jag trodde inte heller på det men Henrik hade rätt den jäveln
 
Hallå från natten! Jag är så glad just nu så jag kan inte sova, men snart kan jag det hoppas jag. Men vi har det så bra! Stella har jobbat hemma och vi har alla drällt omkring. Henrik åkte och träffade en homie och vi lyssnade på mord, men sen fick vi veta att det basically är lönlöst att överklaga färdisbeslutet. Såååå dags att söka igen i vår när det är nya politiker in charge tydligen. Det är vidrigt och jag mådde röv över det ett tag, men på kvällen bakade vi chokladkakor som blev orimligt jävla goda so there is that. Vi tittade på vintergatan och hade det bra, och sen när Stella lagt sig gjorde jag och Henrik en lista med allt vi båda gillar. Det var det roligaste ever att bara vräka in bra låtar och gå igenom album och skratta en massa. Vi drack flädercider (det gör vi alltid it's a thing) och tramsade och alltså vi har så roligt ihop I love it. "Det är så tråkigt med folk som inte tycker saker är roliga!" sa hen och alltså it's true. Så det har varit en myslig tid och min Stellabella sover bredvid mig. Jag ska också sova som en liten bebis nu hoppas jag. Så inte så spännande blogg, men så kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0