Då var en annorlunda tid, i ett mera vanligt liv, men hoppet i mig brann

Rubriklåt: Lever mina drömmar med Shirley Clamp, från veckans cirkelskiva
 
Haj haj! Jag är trött som fan och vet ni varför? Jag jinxade sömnen igår! Som jag sa! Somnade inte förrän typ 06 som den jävla sämsting jag är. Men Stella jobbade hemma idag, så hon väckte mig vid halv elva och kramade mig som en liten gosboll. Jag släpade mig upp och vi åt lunch, tittade på alla mot alla och städade, för boendestödet var på ingång! Hon är fan bäst vårt nya boendestöd. eller ja Stellas men grejen är att hon pratar med oss båda och liksom är rimlig. Hon får oss att göra i ordning och tror på oss och nu har vi en jättefin diskbänk utan en massa grejs! Magic! Vi fick alltså ordning på både det ena och det andra och sen kollapsade vi i sängen, lyssnade på ett jätteroligt mord (det låter så mycket värre än vad det är!) och jag tog en jättebra nap. Vi beställde mat från kycklingstället (som har bästa pommesen i staaan) och sen har vi researchat och drällt. Och snart ska jag soooova jag längtar! Ska slockna som ett jävla ljus och detta är inte jinxande för nu ska jag ta i trä! Jag gjorde det nu, i hyllan över soffan. Så här ska sooovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0