Fröjden eder, ty vi har kycklingbuljong

Hej hallå! Jag skulle ha blågat för länge sen, men så blev det inte, så här är jag nu. Och igår firade vi stellabella såklart, med prinsessbakelser och hennes bästa konstiga skräckfilm of the moment. Den var jättekonstig, men också lite härlig i all sin konstighet. Det var en myslig kväll och idag har vi städat soffbordet (!!!) och jag hade potter-samtal med robert. Då konstaterade vi att det är riktigt dåliga planer i den här boken och att trollkarlsvärlden behöver lite jävla nutidshistoria. "Det här hände för 50 år sen men jag vet inget om det!" eh lol okej?
 
Sen åkte vi till Stellas mamma för att fira henne. Det var riktigt nice och vi åt fiskgryta som Stella hade önskat och pratade om äckliga abortmotståndare, vilken tågsträcka som är sämst, töntiga musiker och en hel massa annat. Vi åt en riktigt god chokladtårta (måste kolla var hon köpte den!) och pladdrade mer, och rubriken sades av Stellas mosters man. Mostern anser att kycklingbuljong är den enda man behöver och det ville han hylla med en fras tydligen. Han och jag är för övrigt samma person har vi upptäckt, men bara på de dåliga sätten. Han tror det är för att vi är begåvade, jag...vete fan. Och nu är vi hemma igen, vi har pajat lite och nu ska min tjejbo sova. Jag också snart...tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0