Gravida tonårstjejer under varje hus

Okej jag har tydligen gett upp svenska låtar till förmån för vad blir det för mord-citat. Det får man tycker jag. Och vet ni vad jag är i Göteborg! Jag sitter i Johannas (kusinen) soffa och vi ska snart bege oss för dagens äventyr, Stella och jag. Så jag tänkte mest säga hej och berätta att jag är här. Igår vilade vi upp oss lite och Stella jobbade lite och så, och på kvällen åkte vi hit. Tre timmar är verkligen lagom lång tågresa tycker jag, för man hinner chilla och få tågstämning men inte dö tråkdöden. Så vi åt mackor (vi har hittat en pressbyrå-macka som Stella kan äta detta är headline news faktiskt) och jag läste en fosterbok som hade ovanligt många twists and turns. Man trodde att allt var bra och så blev det plötsligt kaos igen for no reason! Det är inte lätt. Men vi kom fram, fascinerades av en bilist och en cyklist som hade ett samtal när de körde (Stella hävdar att de inte kan ha varit vänner för då skulle väl cyklisten åkt i bilen, jag gav flera anledningar till att that logic is flawed) och åkte hit. Det är en jättefin lägenhet detta och fett centralt, double income no kids är inget skämt tydligen. Sjukt. Vi pratade lite med Johanna och Patrik om livet och allt, och sen somnade alla utom jag. Vi la oss kanske vid elva och jag låg vaken till tre. Det var seriöst synd om mig :( men nu är det fredag och vi har fått i oss mackor och massa te och preppar inför dagens enorma homohits-ansträngning. Vi ses efter den!

Kommentarer
Postat av: vivoslot

I always spent my half an hour to read this web site's
content everyday along with a cup of coffee.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0