Han var så vilsen en människa kan bli, hon var förlorad men äntligen fri

Rubriklåt: Vinterfåglar med Loke och Jenny Almsenius, som jag påmindes om storheten i precis för daaaamn it rules
 
Hallå från mitt otroligt tråkiga liv! Jag ligger mest i sängen som en töntig klump, men det får man väl tycker jag. Igår var åtminstone lite mer av en dag, för då var Stellibelli hemma och jåbade och hennes boendestödshandläggare kom hit för att kolla hur insatsen går. Då fick vi bland annat veta att det står i hennes journal att jag är hennes pojkvän. "har du en pojkvän? För jag trodde..." jag var i rummet bredvid och ba haii jag är ej en man. Hon hade sagt sambo och stödjaren hade tolkat det som pojkvän utan att ha träffat mig. Starkt. Vi hade i alla fall ett bra samtal med handläggaren, för hon är snel även om vi inte alltid fattar det, och sen kom själva boendestödet och de hjälptes åt att till exempel städa kylskåpet. Satan vad rent det är nu I'm gonna cry. Men vi var såklart helt slut efter allt detta och vilade till ett mord som vi alltid gör, och sen tittade vi på två avsnitt av dahmer-serien på kvällen. Det blir bara sjukare och sjukare i den jävla seriejäveln och då har ändå alla mord begåtts by now. Jag trodde inte vi skulle få se Jeff i fångelset, så det var oväntat. Jag gjorde en del research och så var den dagen slut, och idag? Jag har sovit och läst klart Stinas bok så nu är jag ett emotional wreck för den slutade så fint. Om hon inte blir utgiven kommer jag bli riktigt jävla förvånad faktiskt. Så det är allt från mig, snart kommer Stella hem från sin läkartid och det är jag taggad på. Fast jag borde tömma diskmaskinsjäveln först insåg jag. Fan. Aja, ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: removing stains from carpet

After I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me
when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I receive four
emails with the same comment. Is there a means you can remove me from that service?
Thanks a lot!

2022-10-15 @ 08:24:35
URL: http://https://sappingtonscarpetcare.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0