I can't drown my demons they know how to swim

Rubriklåt: Can you feel my heart med bring me the horison, som vi hörde när vi lagade mat idag
 
Hallå hej! Hur fan mår ni nu när bloggen är stor tjeja på femton år? Bra hoppas jag! Jag har firat ikväll såklart och det har jag gjort med min tjeja och Lilla. Vi ringde henne och blålade för bloggen, åt munkar och kacklade om diverse grejer som Lillas praktik på kvinnokliniken, tramsiga låtar, hur man bäst tinar kyckling och sånt. Sen lagade jag och Stella (mest Stella) soppa och åt den, och sen har jag och Lilla babblat och lyssnat på blogglistan och bara haft det så mysligt. Jag har druckit bubbel och vibeat och alltså det är en bra dag idag! Men satan vad trött jag är. och alltså hur är det möjligt att jag har bloggat i femton år? Förstår ni att man kan läsa vad jag tyckte när jag var en bebbe här? Ja Tilda förstår iaf för hon läste vad jag sa 2008 innan och det var...en wild ride! Jag vill aldrig någonsin läsa det själv för heeeerreeeegud. Jag hade mycket hat tydligen, men det förvånar mig inte. Så det var allt från fir-memma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0