Jag är less för alla ni är lame

Rubriklåt: Aldrig ledig med z.e och Martina Persic, en banger som hördes igår och hon sjunger så sexigt aaaaaaa
 
Hallå från Onnas hem! Vi lyssnar på bokar och dräller och hon har bakat hallongrottor så livet är fan på topp. Jag kom hit igår eftermiddags och vi har haft det mysligt. Vi pratade mycket om hur onna skulle spendera 529 miljoner (som euro jackpot låg på igår tydligen) och hur vi aldrig kan släppa ut folk vi en gång släpper in (så skönt att ha samma upplevelse som åtminstone en annan person), åt goood mat som alltid, lyssnade på musik och konstaterade att vi inte hade några vänner (det har vi men det makade sense). Onna sov och jag låg vaken och drällde, mådde dåligt och somnade till slut. Så idag har jag bara legat i soffan och ätit ägg och bacon och sen hallongrottor. De var nybakta och gooooda så alltså ja jag är bortskämd. Livet är utmärkt och allt vad det heter, så det var allt denna lilla dag. Nej just det, jag ska prata om chokladbollar i ugnen-gate! I onsdags (tror jag) sa Lilla "undrar vad som händer om man lägger chokladbollar i ugnen?" jag sa att hon var dum i huvet, för de skulle bara smälta. Jag frågade sen Stella och hon tyckte också att Lilla var dum i hela huvet, men mamma (bakdrottningen) sa "det borde ju bli som havrekakor! Jag måste prova!" slutligen sa jag det till Onna och hon meddelar att hon har provat och ja, det smälter, det är rätt gott säger hon. Så...nu vet vi! Och nu ska här lagas lunch, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0