Jag blir bara kär i fula nu för tiden

Rubriklåt: Jag blir bara kär i fula med katthem, som jag har nynnat på mycket lately för ur girl har en redig bisexuell period och alltså jag gillar så fula killar? seriöst skojar inte!
 
Halloj hej, jag ska sova snart för jag ska upp imorgon på morgonen. Taskigt tycker jag fan. Jag har haft en bra liten dag och början på oktober, för jag har haft 100 % häng med min tjej. Bästa med helgen ju. Vi sov lääänge, latade oss, kramades och tittade på tramsiga videos och på kvällen åkte vi till Kista för mini-datenight på o'learys. Stella blev chockad över att de hade popcorn (ja jo det är en grej) och vi åt svingod mat. Stella drack en gullig drink och sen lekte vi "bästa låten", som vi inte hade lekt innan! Det var jättekul och jag insåg att jag har lärt henne för lite post malone (trauma) och allt var härligt. Vi köpte massa godis och åkte hem igen och här har vi chillat och haft det bra. Verkligen en mysig dag i all sin enkelhet. Förutom det här med att jag ibland är lite bi då. Men jag försöker verkligen ta det med ro och inte få panik, liksom det spelar ingen roll och jag behöver inte omvärdera mina etiketter för etiketter betyder bara nåt för mig. Och det är ju inte så att jag vill bli ihop med en kille liksom, så det är lungan! Så, det blev ett litet inlägg idag, ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0