Jag kan bara blunda och lägga mig igen och hoppas att du kommer hem

Rubriklåt: Fiskarna i haven med Idde Schultz, som fick avsluta kvällen igår och jag och Sara mindes vår barndom när vi sjöng den en massa utan att kunna den
 
Hallå hej från en ganska så sliten emma! Men nu mår jag bra, så det är lungan. Och vad mysligt det var igår! Anna och Robert kom hit och vi hade en så bra tid. Vi tittade på alla mot alla för det hade de inte sett, lyssnade på musik, pratade om allt möjligt (fast mest gitarrplattformar och hur mycket en banjo kostar...det var viktigt) och drällde. Och sen kom sara! Nej det makade 0 sense men Sara hade ärenden här och då fick hon sova hos oss. Så hon kom in och var totalt kaos för hon hittade ingenstans. "är du säker på att du är vid rätt port?" "näää!" valid. Hon kom in och sa "livet är för svårt för mig!" kämpa Sara. Hon är out on the town nu så vem vet hur hon klarar sig. Vi tänkte köpa mat från vår bästa grill, men den skiten var stängd så vi fick äta maxmat istället. Det funkade väl I guess men jag blir sur. Sara åkte iväg för att gå på fancy bio ("jag vill göra något coolt när jag är här!") och viii såg så mycket bättre! Är ni redo? You better be för här kommer mina takes!
-Alltså jag var så redo för att hata Olle men I kinda love him? Älskar att han är en cowboy och älskar hans skånska! Sången är...fruktansvärd men det visste jag ju.
-Blir så sur för att Maja tolkade mollys enda bra låt och tog bort svordomen? Hur kan man göra så?
-Jag förstår helt Mollys tolkning men hon tog allt som funkade ur låten! Det går inte!
-Helt ärligt kollar jag mest för Fredrik Strage. Kan eventuellt ha sagt "han...han är...han är allt!" friskt.
 
Jag och anna gick lös på vinet och det var dags för det viktigaste: Robert skulle prova klänning! Äntligen! Vi lyssnade på "låtar som kan sjungas i klänning" och hade ett så bra jävla liv. Och Sara klarade sig hem efter bion, så när de åkt hem sjöng vi rubriklåten som jag sa. Och alltså wow, har ni tänkt på att om man dricker massa vin och inte vatten blir man jättefull? För det blev jag! Sååå jag vaknade imorse och mådde fruktansjävlavärt, men nu mår jag helt okej faktiskt. Och det var en så bra dag igår, jag fucking älskar mina vänner yall. + att Onna var på dejt med en söt tjeja igåååår iiiii! Livet hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0